top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 295


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

این روزها

دلم اصرار دارد فریاد بزند!

اما من جلوی دهانش را میگیرم

وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد
 
 


نظرات شما عزیزان:

منا
ساعت21:33---6 بهمن 1391
سلاممممممممممم وبلاگ عالی به وب منم سربزن

mina19
ساعت10:46---5 بهمن 1391


انـבوه ڪــہ از حــב بــگــذرב

جــايــش را مـے‌בهــد بــہ يــڪـ بــے‌‌اعتنــايــے مــزمــלּ

ديــگــر مـهــم نـيــωـــت

بــوבלּ يــا نـبــوבלּ ...

בوωـــت בاشـتــלּ يـــا نـداشتـלּ ...

בيـگــر حـωـــے تـو را بـــہ احـωــــاس ڪـرבלּ نمــے ڪـشــانــد ...

בر آن لحظـــــہ فـقــط בر ωــڪـــوت غــرق مي شــوے

و فـقـط نـگــاه مـيـڪـنــے

نـگــــــــــاه !


mina19
ساعت10:45---5 بهمن 1391


بعضــي اشــکهــــا هستند

بــــي دليل

بـــي بهانـــه

يـــک دفعـــه

نصفـــــ شبــي

عــجيب ، آدم را آرام مـيکنند . . .


sadegh & shabnam
ساعت21:01---4 بهمن 1391

عـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــالی


خیال
ساعت20:15---4 بهمن 1391
به شانه ام می زنی که تنهایم را بتکانی
به چه دل خوش کرده ایی؟
تکان دن برف از شانه آدم برفی؟؟؟
آپم و منتظر حضورت


نيلوفر
ساعت16:14---4 بهمن 1391
سلام عزيزم
ممنون كه به من سر زدي
بازم بيا
وب زيبايي داري


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com