top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 289


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم

و

نه به فرداهایی که “شاید” بیایی …


می خواهم امروز را زندگی کنم …


خواستی باش …

نخواستی نباش …

 



نظرات شما عزیزان:

spirit
ساعت13:24---1 بهمن 1391

به نظر می‌رسد قرار نیست هیچگاه، حواشی از این بازیکن پرطرفدار پرتغالی دور باشد.

این بار دختر زیباروی بحرینی که زیباترین دختر عرب، لقب گرفته; در اظهار نظری جالب و

به دور از انتظار، خواستــار دیـدار و حتی ازدواج با رونالدو شده است. و نکته‌ ی جالـبـتـر

اینجاست، که او در سخنانش حاضر شـده به عنـوان همسر دوم، با رونالدو ازدواج کنـد.

همچنین این دختر عرب یک شرط برای ازدواج با رونالدو گـذاشته است و اعلام کرده که

تنها درخواستش از رونالدو این است که اعلام کند مسلمان شده است!


sadegh & shabnam
ساعت18:33---30 دی 1391
سلام چطور چراوبت اینجوری شده ؟؟!!!!!!!!!!
به ماهم سربزن


دختر چادری
ساعت18:14---30 دی 1391
من دانشجوى سال دوم بودم. يک روز سر جلسه امتحان وقتى چشمم به سوال آخر افتاد، خنده‌ام گرفت. فکر کردم استاد حتماً قصد شوخى کردن داشته است. سوال اين بود: «نام کوچک زنى که محوطه دانشکده را نظافت مي‌کند چيست؟»
من آن زن نظافتچى را بارها ديده بودم. زنى بلند قد، با موهاى جو گندمى و حدوداً شصت ساله بود. امّا نام کوچکش را از کجا بايد مي‌دانستم؟
من برگه امتحانى را تحويل دادم و سوال آخر را بي‌جواب گذاشتم. درست قبل از آن که از کلاس خارج شوم دانشجويى از استاد سوال کرد آيا سوال آخر هم در بارم‌بندى نمرات محسوب مي‌شود؟
استاد گفت: حتماً و ادامه داد: شما در حرفه خود با آدم‌هاى بسيارى ملاقات خواهيد کرد. همه آن‌ها مهم هستند و شايسته توجه و ملاحظه شما مي‌باشند، حتى اگر تنها کارى که مي‌کنيد لبخند زدن و سلام کردن به آن‌ها باشد.
من اين درس را هيچگاه فراموش نکرده‌ام


ژیلا
ساعت15:08---30 دی 1391
خیلــی سختــه

ســراغ کسی رو که برات عــزیـــزه بگیــرن

ندونــی چــی بگی

سرتو بندازی پاییـن

میــدونی نیستش

ولی بگی:

خــوبه…!


انجمن منـ و تـ ـو
ساعت23:57---29 دی 1391
سلام
این سایت به اعضاش فیلتر شکن رایگان میده
تازه به کسانی که در طول یک هفته فعالیت زیادی داشته باشند شارژ ایرانسل و همراه اول میده
بعدشم طی هر ماه به اعضای فعالش جوایز ویژه میده
پس تا دیر نشده شروع کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com