top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 277


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

 


این روزها دلم اصرار دارد

 

فریاد بزند ....

 


اما ....

 


من جلوی دهانش را میگیرم

 


وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد ....

 


... ... ... این روزها من خدای سکوت شده ام ....

 


خفقان گرفته ام

 


تا

 

 

 

 


آرامش اهالی دنيا خط خطی نشود!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

چیا
ساعت15:58---23 دی 1391
اگرکسی یادت نکرد یادش کن شاید او از تو تنها تر باش

روزیتا
ساعت13:45---23 دی 1391
روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم ...

آخه معلوم نیست که منتظرِ تاکسی هستی یا آواره ی خیابون ها !

بخارِ هوا مال سرماست یا دود سیگار !!

روی گونه هات اشکه یا دونه های بارون !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com