top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 270


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

مثل کاغــذهاي آخر دفــتر مشق ‌آن سال ها
که هميشه خالي رهــايشان ميکردم
به عــشقِ دفــتر نو
اين روزها خــاليم...



نظرات شما عزیزان:

payam_admin
ساعت19:58---17 دی 1391
سلام دوست عزیز من مدیر وبسایت سون استار هستم من به امتیازات شما احتیاج دارم اگه یه مرامی نشان بدید کمکم کنید ازتون ممنون میشم فقط کاره خاصی هم نداره 2ثانیه نمیکه شه به این سایت برید و رو کلمه vote کلیک کنید ازتون یک دنیا ممنونم هرچی امری داشتید به وبسایتم بیایید و تو نظرات بفرمائیید بازم ازتون ممنونم اینم لینک:
http://topbloger.com/topblog/index.php?page=in&id=11192


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com