top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 268


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

بتــــــــــرسید از آدم هایی کــــــــــــه عاشـــق نیـــستند..

 

ولی عاشــــق کردن را خوب بلـــــدند!!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

M.H
ساعت12:31---19 دی 1391
بگذر زمن ای آشــنا
چون از تو من دیگر گذشتم
دیگر تو هم بیگانه شو
چون دیگران با سرگذشتم
میخواهم عشقت در دل بمیرد
میخواهم تا دیگر در سر یادت پایان گیرد ...


vafa
ساعت23:52---18 دی 1391
سلام ......خوبی.....
چرا رز مشکی؟؟؟؟؟؟....؟؟.
تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا

...پ بزن به بیخیالی
سری به وبم بزن خوشحال میشم


امیر
ساعت20:04---16 دی 1391
سلام وب قشنگی داری خوش حال میشم اگه یه سر به چت روم من بزنی یعنی حتمااااااا بیا
بگو طراحیم چه طوره
نظرتو بگی راستی لطفا لینک کن لطفا البته چت رومو منم اگه مایل بودی تو رو تو www.love458.blogfa.com لینکت میکنم منتظرتم


ژيلا
ساعت20:56---15 دی 1391
مرسی عزیزم
توهم لینک شدی


sanaz
ساعت12:09---15 دی 1391
سلاااام....
وبت خییییییلیییی قشنگه موفق باااشی......
اگه خواستی به وب منم یه سری بزن .....


تنها
ساعت11:59---15 دی 1391
سلام.از وبلاگت خوشم اومد چون باحال بود.یه سر هم به وبلاگ من بیا
فقط نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com