top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 258


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

ما نسل بوسه های خیابانی هستیم…
نسل خوابیدن با اس ام اس…
نسل دردو دل با غریبه های مجازی…
نسل غیرت رو خواهر,روشنفکری رو دختر همسایه…
نسل پول ماهانه,وی پــ ی ان…
نسل عکسهای برهـ ـنه بازیگران…
نسل جمله های کوروش و شریعتی…
نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس…
نسل استرس های کنکور و سکته های خاموش…
نسل تنهایی,نسل سوخته…
یادمان باشد هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم مدام بگوییم:
یادش بخیر…دنیای ما هم همینجوری بود…



نظرات شما عزیزان:

ساریسا
ساعت12:48---11 دی 1391
خنده تلخ آدما،هميشه از دلخوشي نيست،گاهي شكستن يه دل،كمترازآدمكشي نيست،گاهي دلم آنقدرميگيره كه گريه هم كم مياره،يه حرف خيلي ساده هم گاهي چقدر غم مياره

ساریسا
ساعت12:47---11 دی 1391
گاهى بايد آرامش كسى رافرو ريخت،تنها براى اينكه بفهمد تنهانيست

ساریسا
ساعت12:47---11 دی 1391
محبت رانوشتم,نامه كردم/ به يادت من نوشتم ،ناله كردم/نگوهرگز برايم دوست بودي/ در اين دنيا برايم خوب بودي/به گلزارجواني دانه دانه/تورامن دوست دارم بي بهانه

ساریسا
ساعت12:42---11 دی 1391
من اون اسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه غم های تو بباره..

خیال
ساعت0:00---10 دی 1391
اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند !
دیگر گوسفند نمی درند ، به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند . . .
منتظر حضور گرمت. خیال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com