top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 250


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک



نظرات شما عزیزان:

استاتيرا
ساعت16:59---7 دی 1391


دختر کویر
ساعت18:30---5 دی 1391
به من مجوز چاپ نمیدهند,میگویند:

داستانی که نوشته ای قابل باور نیست!

من فقط خاطراتم را نوشته بودم!!
ممنون از حضورت


فهيمه
ساعت21:49---4 دی 1391
یه خیابونایی…
یه عطرایی…
یه آهنگایی…
یه تکیه کلامایی…
یه لباسایی…
یه کارایی…
یه روزایی…
یه پارکایی…
یه فیلمایی…
یه عکسایی…
یه…
اینا شاید هیچی نباشن،اما گاهی خیلی عذاب آورن برای
یه آدمایی


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت9:25---4 دی 1391
داداش حبیب چرا خون خودتو کثیف میکنی!!!

اعصاب نداریا


mehrnoush
ساعت21:31---3 دی 1391
merc azizakam

mina19
ساعت19:47---3 دی 1391
چــقدر سخته با يه بــغض سنــگين
فــقط همــدم تنــهايــي هــاي ديــگران باشــي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com