top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight خواندنی های دل 66


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

همیشه همه توی بن بست زندگی برمیگردن سراغ عشق اولشون اما

چه سخته اون روزی که عشق اولت رفته باشه سراغ عشق اولش…

 



نظرات شما عزیزان:

کـ ــ ــتـــایون
ساعت15:34---2 دی 1391


Elaheh
ساعت15:32---2 دی 1391
سلام...وبلاگت فوق العاده ست...خدایی عالیه!!!!!!!
آپــــــــــم...
بــدو بیـــــــا!!
منتظرمـــــــا!
فعلا خداحافــــظ!!!


خیال
ساعت15:25---2 دی 1391
سلام. خوشحال شدم به من سر زدی.
وب قشنگی داری پر از آرامش.
اگه خواستی لینکم کن. خوشحال میشم.


کـ ــ ــتـــایون
ساعت15:21---2 دی 1391
سر گیجه گرفتم با اون نظرت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com