top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 229


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

 

ای همه آشنایان...

 

این حوالی نبودن هایم را ببخشید

 

رفته بودم خستگی هایم را بخوابانم

 

نشد، نمی شود هم ...

 

دست های دلم اندکی خسته اند ....

 



نظرات شما عزیزان:

دختر بداخلاق
ساعت0:06---22 آذر 1391
قصه قشنگی بود
که هر شب خسته بی خواب
- باز-
می گفتمش
برای کودک درونم
که چطور یک شب سرد زمستان
در هُرم بازوانت
حل شدم
حل
شدم
حَ
ل
شُ
دَم


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:38---19 آذر 1391
هر چیزی زمانی دارد... نفسم هم که باشی... دیر برسی من رفته ام...!

فهيمه
ساعت0:08---19 آذر 1391
خــــــدايا , خـــطا از مــن است , مـــيدانم
از من که ســـالهاست گـــفته ام " ايـــاک نـــعبد " ,
اما به ديـــگران دل ســـپرده ام
ازمن که سالـــهاست گفـــته ام "ايـــاک نـــستعين ",
امـــا به ديـــگران تکـــيه کرده ام ...
امـــا تـــو رهــــــــــــايــــــم نکـــن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com