top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 228


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

گاهی نمیشه دست از دوست داشتن یکی برداشت

 

حتی وقتی ازش متنفری ...!



نظرات شما عزیزان:

غمكـــــــــــده
ساعت13:56---20 آذر 1391
سلام آي گفتي آي گفتي

مهرسا
ساعت17:09---19 آذر 1391
گاهی یه دوست کاری میکنه که آدم بدجوری دلش واسه دشمنش تنگ میشه!!

کتی
ساعت19:20---16 آذر 1391
من و تو

تهديدی برای فضای سبز نبوديم !

خطری برای حيات وحش نداشتيم !

من و تو فقط

جوان بوديم و

آرزوهای کوچکی داشتيم !!!



dream girl
ساعت22:17---14 آذر 1391
duste aziz man shoma ro link kardam age baiel bodin manro ham link konin


پرنسس
ساعت22:12---14 آذر 1391
لحظـــه هــایم مـــال تــو…

بـه قیمت صـِـفر “تومــن”

همین که “تـــو” کنـــار “مـــن” باشی

ثروتمــندترین انسانـم ….


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com