top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 184


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

دلم همچو اسمان

پر از ابرهای بارانیست

ای کاش

دلم امشب بگرید

شاید که بغض عشق

در چشمانم بشکند ...


 



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت16:49---22 آبان 1391
خدااااااا ...

دلتنگ شده ام به اندازه آسمانت

دیروز آرزو داشتم می توانستم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد

اما امروز فهمیدم ... اتفاق هم که بیفتد باز من زندگی خواهم کرد

چون تو می خواهی


kataun
ساعت13:59---22 آبان 1391



پرنسس
ساعت2:08---22 آبان 1391
بـزرگ تـر کـه شـدم ..



داسـتـانـی خـواهـم نـوشـت کـه کـلـاغ هـایـش قـصـه بـبافـنـد و



آدم هـا را بـه هـم بـرسـانـنـد!


فهيمه
ساعت0:27---22 آبان 1391
من شکوفایی گل های امیدم را

در رویا ها می بینم

و ندایی که به من می گوید:

"گرچه شب تاریک است،دل قوی دار،سحر نزدیک است"


دیوونه
ساعت21:35---21 آبان 1391
فـاحـشـه , فـاحـشـه نـیـســـت

یک اسـم اسـت به آوای شـهــوانی مـن و تـو .

فـاحـشـه یک نـقاش اسـت

تـمـام آنـچـــه تـو نـمی تـوانـی بـا زنـت انـجــام دهـی, بـرایِ تـویِ نـاتـوان بـه تـصـویـر می کــشد .

فـاحــشـه شـاعــر اسـت

تـمـام آن بـوسـه هـای عـاشـقـانــه

جااانم جاانم گـفتن هــای شــهـوت آمـیـز از تـه دل , کـه زنـت نـمی تـوانــد ارزانـیــت کـند, بـرای تـو در طـبقـه ی اخـلاص می گـذارد .

فـاحـشـه , فـاحـشـه نـیـســـت

یـک بـازیـگـر اسـت..

بـهتـریـن بـازیـگـر روی زمـــیـن (حتی فراتر از اسکار) که تـمــام مـیزانـســن هـــای تــویِ کـارگــردان پـــــورنــو را بـه بـهـتـرین و نـــاب تـرین شـکل و بـا نــازلـتـرین دستـــمزد بـازی می کـند .

فـاحـشـه یـک مـوزیـسـین اسـت

که تـمــام آواهـای مــسـکــوت مـانـده ی دلِ وامـانـده ی تـو , کـه خــفـــــه شـده به حــــنجــــــره ی زیـر نـافـــــت بـه پـنجــه ی سـنـت و مـذهــب را بـرایـت مـرکــب خـوانـی می کـند .

فـاحـشــه , فـاحـشــه نـیـســـت

فـاحـشــه یـک روانــکاو اسـت

کــه تـمـام عــقــده هـای فــرو خــورده ی فـــــــرویـــدی تـو را درمـان می کـند .

فـاحـشــه سـنگ صـبـور تـمـام دردهـــای تـاریــخ بـشــــریـت مــــــردانگی سـت .

فـاحـشــگی شـغـل نـیـسـت , عـــار هـم نـیـسـت , یـک هـــــــنــــر است .

فـاحـشــه , فـاحـشـه نـیـسـت

یـک انـســان اســت

یـک انـســان بـی پـنــاه , کــه بـه تـویِ مـــــردِ سـرشــار از گــنـــــــاه پـــنـــــــاه می دهـد .

فـاحـشــه , فـاحـشــه نـیـســت

فـاحـشــه نـام مـــقـــــدس بـی پــنــــــاهـی « زن » اســت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com