top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 172


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 


دســــــتم بـــه آرزوهـــایـــم نـمـی رســــــد

آرزوهـــــایـــــم بســــــیار دورنــــد

ولـی درخت سبز صبرم می گوید

امیدی هست ... خدایی هسـت

این بار برای رسیدن به آرزوهایم یک صندلی زیر پایم می گذارم

شاید این بار دستم به آرزوهایم برسد



نظرات شما عزیزان:

kataun
ساعت15:25---18 آبان 1391
دوباره لینکت کردم
آدرسمو عوض کن با همون اسم قبلی


milad
ساعت14:09---18 آبان 1391
سلام دوست عزیزوبت خیلی قشنگه خیلی حال کردم باهاش اگه مایل به تبادل لینک بودی بهم خبربده.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com