top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 149


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

خیلی ها مترسک رو دوست ندارند !

چون پرنده ها رو میترسونه

اما من دوسش دارم

چون

تنهایی رو درک میکنه ... !



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت22:23---10 آبان 1391


sajad
ساعت17:10---10 آبان 1391
سلام وب بسیار زیبای داری منو با کبوتری در تاریکی بلینک بعد بگو با چه اسمی شما رو لینک کنم ووووو به من چند تا ادرش قالب وب قشنگ که ادامه مطلب داشته باشه بده

پردیس
ساعت17:09---10 آبان 1391
سلام ...
دوست عزیز ممنونم از این همه لطف و تعاریف که البته میدونم اغراق میکنید و من لیاقتش رو ندارم
منو شرمنده خودتون میکنید

لطفا منو مردد نکید چون خودمم دلم نمیاد حذفش کنم...
در ضمن قرار نیست که من بمیرم که از دست بدید ...
من دوباره برمیگردم و تا اون موقع شما یادم میمونید و دوباره میام و بهتون سر میزنم از این بابت نگران نباشید...
فعلا هم که حذفش نکردم گذاشتم آخر شب ...
به خدا میسپارمتون از اونکه بزرگتر وجود نداره داره؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com