top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 86


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

رسیده ام به حس برگی که میداند
باد

از هر طرفی که بیاید سرانجامش

افتادن است............



نظرات شما عزیزان:

دخترچادری
ساعت15:17---4 مهر 1391
دوست خوب و عزیزم سلام .
هروقت که انسان بیمار میشود و به پزشک مراجعه میکند ؛ پزشک برای او دارو تجویز میکند که باید چند روز و یا حتی چندماه استفاده کند تا بتدریج بهبودی حاصل شود . بنده ی خوب خدا ، شما که دچار این مشکل شدی باید کم کم روحت به سمت خوبی ها و نماز گرایش پیدا کند و یکمرتبه اصلا امکان پذیر نیست .
همانطور که انسان کم کم و بایادگیری حروف الفبا باسواد میشود و برای یادگیری هرکاری حتما نیاز به تمرین است . پس برای امرمهم نماز خواندن و یا انجام هرکار خیروخوبی حتما نیاز به تمرین است .
دوست عزیزم در این مسیر دودشمن وجود دارد : یکی شیطان و یکی هوای نفس که مرتب میخواهند مارا ازکار خوب جدا کنند و به سمت خود بکشانند . در این مسیر اصلا ناامید نشو ؛ به کارهای خوب خود ادامه بده و ازخدا حتما حتما کمک بخواه . پس از مدتی خواهی دید که سیاهی هااز قلبت خارج شده و جای آن را نور و آرامش پرمیکند . آنقدر احساس خوبی به تو دست میدهد که خدا میداند . هرگز دوست نداری به عقب برگردی . من امتحان کردم و نتیجه دیدم . توهم امتحان کن . قلب تو به سمت شکوفایی در حال پرواز است . خدای مهربان یارت باد


نسرین
ساعت15:12---4 مهر 1391
خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نسرین
ساعت13:42---4 مهر 1391
ایوب کجایی؟
بیا برایت از صبر بگویم


مهسآ
ساعت11:14---4 مهر 1391
مرسی
هرروز اپ میشی!!!
خوش بحالت من که حوصله ندارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com