top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 34


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

تو می روی و من صدای قدم های تو را می شنوم

 اما تو صدای فریاد مرا که تو را صدا می زنم نمی شنوی !

افسوس دیر است ؛ ناله های من در باد گم می شوند

و تو گوشهایت را به نوای کوچه می سپاری ...

آری تو می روی و من ضربان قلبم را با صدای گامهایت تنظیم می کنم ...


سایه ات در انتهای کوچه محو می شود ولی صدای قدمهایت تا وقتی هستم در کوچه خواهد پیچید ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com