top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 302


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 


اگر خودم نـــه ،حداقـــل

 

 

 

 

موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ !

 

.
 

 

دیگر آرزویـــی ندارم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

کـ ــ ــتـــایون
ساعت12:48---10 بهمن 1391
سنــگين کام مــي گيــري مـــرد…!!! در ايـــن ســرماي خيــابان… بـه ياد کدام عشـــق… خاطـــرات را دود مــي کنــــي…؟!

دختــــــــــــــــر جنوبی
ساعت1:17---10 بهمن 1391
زمان بس کند میگذرد برای آنان که در انتظارند..
بس طولانی است برای آنان که در اندوهند...
و بس کوتاه برای آنان که سر خوشند...
اما ابدی است برای آنان که عاشق اند.. .. .. ..


nadia77
ساعت16:37---8 بهمن 1391
سلام خیللی ممنون از وبلاگت عالی بود خیلی خیلی
به وب منم سر بزن و بگو با چه اسمی لینکت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com