top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 152


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

گاهـی باید بعضـی احسـاس ها رو بـذاری 


تـوی خونه ی سالــمندان دلــت ، 


اینـقدر بهـش بی توـجهی کنـی تا بمــیرن !



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت13:20---11 آبان 1391
نه دادا ...چه ربطی به تو داره...؟
خیلیا دیگه رو میگم!!!


گلنوش
ساعت12:08---11 آبان 1391
سلام شماهم لینک شدی مر30 که بهم سرزدی

پرنسس
ساعت12:04---11 آبان 1391
لتماست نمی کنم



هرگز گمان نکن که این واژه را



در وادی آوازهای من خواهی شنید



تنها می نویسم : بیا



بیا و لحظه ای کنار فانوس نفس های من آرام بگیر



نگاه کن



ساعت از سکوت ترانه هم گذشته است



اگر نگاه گمانم به راه آمدنت نبود



ساعتی پیش



این انتظار شبانه را به خلوت ناب خواب های تو می سپردم



حالا هم



به چراغ همین کوچه ی کوتاهمان قسم



بارش قطره ای از ابر بارانی نگاهم کافی ست



تا از تنگه ی تولد ترانه طلوع کنی



اما



تو را به جان نفس های نرم کبوتران هره نشین



بیا و امشب را



بی واسطه ی سکسکه های گریه کنارم باش



مگر چه می شود



یکبار بی پوشش پرده ی باران تماشایت کنم ؟



ها ؟



چه می شود؟


دختر بداخلاق
ساعت0:02---11 آبان 1391
من گالری عکسای کافه پارادایزو میخوام

یعنی رمزشو میخوام

هر چی نظر میدم بهش نظرم ثبت نمیشه

میتونی لینکش کنی رمزو بگیری؟

البته اگه واست زحمتی نیستپاسخ:bashe vali adres nadadi ke


فهيمه
ساعت23:29---10 آبان 1391


دختر بداخلاق
ساعت22:41---10 آبان 1391
سلام
وبت قشنگه
عکساشم جالبه
یه کاری بگم واسم انجام میدی ؟


دختر بداخلاق
ساعت22:39---10 آبان 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com