top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 85


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

        نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند

     می گویند حساسیت فصلی است

         آری من به فصل فصل این دنیا حساسم . . .



نظرات شما عزیزان:

پشیمون
ساعت16:12---7 مهر 1391
سلام ممنون که سر زدی..

فک کنم شما هم این مشکلو دارید ؟؟؟



پنهان
ساعت10:05---4 مهر 1391
سلام
من بی اجازه شما رو لینک کردم،ببخشید


دخترچادری
ساعت20:56---3 مهر 1391
سلام دوست عزیزم . ممنون که همیشه به وبلاگم سرمیزنی و منو خوشحال میکنی . من یه نظر کوچولو دارم . اگه دوست داشتی عمل کن . وقتایی که خیلی دلت میگیره به جای اینکه متن های غمگین توی وبلاگت بذاری یکم کوچولو قرآن بخون . یه حس خیلی خوبی بهت دست میده . به نظرم تجربش کن . موفق باشی . یاعلی
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com